Про использование сам Sam Patterson сказал, что :The Patterson Transmission is marketed and warrantied for pavement use. The reason is that the crank arms are die cast, not forged. Light duty trail riding shoud be no problem. FSA simply cannot recommend it for ballistic offroad use. We are not competing with the H'schmt.>Т.е. позиционируется Патерсон для городского использования, триальное катание с легким загрязнением не должно быть проблемой. Для внедорожного использования не рекомендует. С Хаммершмитом не конкурирует.
---------- Добавлено в 21:35 ---------- Предыдущее сообщение было в 21:34 ----------
Про использование сам Sam Patterson сказал, что :The Patterson Transmission is marketed and warrantied for pavement use. The reason is that the crank arms are die cast, not forged. Light duty trail riding shoud be no problem. FSA simply cannot recommend it for ballistic offroad use. We are not competing with the H'schmt.Т.е. позиционируется Патерсон для городского использования, триальное катание с легким загрязнением не должно быть проблемой. Для внедорожного использования не рекомендует. С Хаммершмитом не конкурирует.Но также он говорит, что :The internal mechanisms are extremely simple and robust. It is very easy to remove the crank for periodic cleaning. Just loosen the non drive side crank and the whole drive side crank, gearbox, and spindle slide out ot the BB cups. The Control Plate stays on the BB shell. It is held on by the BB cup. No need to disturb the control cable. No small parts to fall on the floor. No adjustments. Just clean, regrease and slide it back together. Re-torque the non drive side crank and you're done.Внутренние механизмы крайне простые. Очень легко демонтировать шатуны для периодической очистки. Не нужно демонтировать тросик. Никакие мелкие детали не упадут на пол. Никакой регулировки. Просто очистить, смазать и опять собрать.



Ответить с цитированием