Снят с новой рамы, пробег 0 км.
В комплекте с описанием.
216х63.
Цена 5000 рэ.
http://cheapbikeparts360.com/product...1hv-air-shock/
![]()
Снят с новой рамы, пробег 0 км.
В комплекте с описанием.
216х63.
Цена 5000 рэ.
http://cheapbikeparts360.com/product...1hv-air-shock/
![]()
Последний раз редактировалось d1mkoff; 27.12.2009 в 18:03.
ололол
берем аморт.
upupup
Tune D это ж на какую рычажность подвески расчитано, если С это уже около 3-х ?
а Tune D я так понимаю специфические настройки пропедаля !? а где конкретно можно узнать КАКИЕ???
Тишина это звук с которым движется время...
Tune A,B,C это разные настройки пропедала для рам с разной рычажностью, видел в продаже в магазинах и в каком-то рокшоксовком мануале только А,В,С.
от А до С рычажность возрастает, а про D не видел. У меня вот например рычажность рамы 3, т.е мне нужен был Tune C, поэтому вот и интересно чтоже такое tune D.
Последний раз редактировалось Mike MSK; 02.01.2010 в 16:54.
Инфа с мтбр
A,B & C tunes are platform tunes that have a definitive break-away feel once they blow through the platform and into the stroke. They pedal great and work well all around. D & E tunes are shimmed differently and don't focus on a platform to pedal against. These tunes have a more bottomless feel and a super smooth transition between high and low speed hits.
Everything is based on the leverage ratio of your suspension design and whether it is rising rate or falling. For instance, my Sinister Gruitr single pivot has a rising 2.5 ratio...B or D tunes work really well.
The idea behind the A/B/C tunes is that they mimic a platform style of shock. This results in what could be called an "on or off" type of feel. The shock is either holding you up in the stroke and resisting pedal movement ("on") or blowing open to respond to bumps ("off"). D and E tunes have more of a progressive compression feel. They won't have quite the same resistance to pedal movement that an A/B/C tune would have, but they should offer a better mid stroke feel.
he difference in Monarchs for ABCD is the firmness of the platform.
A is the lightest setting platform via a different set of shim stacks
D is the hardest setting again via different shim stacks
Согласен с инфой, нашел тому подтверждение(аналогичные мнения), хотя вот есть и такой мануал -
http://media1.hibike.com/docs/monarc...rage_ratio.pdf
![]()
Последний раз редактировалось Mike MSK; 02.01.2010 в 16:51.
Т.е я так понял что Д тюнинг, это минимальная платформа? Регулируется она фдул гейтом?
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)